"MUNTELE TE INVATA MAI MULT DECAT ZECE BIBLIOTECI LA UN LOC."

Nicolae Iorga

luni, 21 septembrie 2009

Busteni - Vf. Omu - 30 mai 2006

Asta e o tura cu un coleg de facultate, Vlad.

Dupa ce a fost cu mine, a zis ca a fost superb, i-a placut tare mult, dar in alta tura nu a mai venit. I-a ajuns. Cred ca s-a speriat…

Am plecat din Busteni spre Malaiesti. A fost o vreme cam urata, ne-a prins o furtuna mica de zapada spre cabana, am pierdut pozele spre Malaiesti ca i s-a stricat cardul (n-a inteles nimeni explicatiile celor de la service), dar in drum spre Omu a facut cateva poze pe telefon.

Drumul spre Omu l-am facut a doua zi, pt ca in prima ne-am oprit la refugiul Malaiesti, deoarece vremea era foarte urata.

Cand ne-am trezit a doua zi, soarele stralucea si totul era minunat…

Nimeni nu a vrut sa mai urce cu noi, asa ca am continuat doar noi spre Omu, prin Hornul Mare

Am dat si de niste zapada inghetata, nu aveam coltari dar ne-am descurcat…

incepem cu pozele…

e tare frumos peisajul pe portiunea asta…

era destul de multa zapada…

pe horn am dat numai de zapada inghetata

am facut urme pe rand…

aici faceam eu urme

foarte frumos peisaj…

aici era inca bine

incercare de poza, nu mi-a iesit fata dar nu m-am suparat

aici e Hornul Mare, evident, pe ceata…

si am ajuns si sus…

o mica pauza…

drumul spre cabana … cam alunecos…

si s-a dus si ceata…

tot inainte spre cabana…

am ajuns intr-un sfarsit si la cabana, care era trei sferturi ingropata in zapada, inchisa si evident ne-am dus la meteo, unde ne-a intampinat un ceai cald si multa calduuuuuuuuuuuuuraaaaaaaa, de care dusesem lipsa pe drum…

si a iesit un pic si soarele…

aici e nelipsitul releu de la Costila…

incepe coborarea pe Valea Cerbului, evident, pe zapada, cand inghetata, cand mai dezghetata…

tot mai jos…

si asta a fost…

Am ajuns fara evenimente jos, am luat trenul si am plecat spre casa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu