"MUNTELE TE INVATA MAI MULT DECAT ZECE BIBLIOTECI LA UN LOC."

Nicolae Iorga

marți, 22 septembrie 2009

TURA DE O ZI:BUSTENI - PICHETUL ROSU - MALAIESTI - BRANA CAPRELOR - VF OMU - VALEA CERBULUI - BUSTENI IULIE 2005

SA INCEPEM CU INCEPUTUL, ADICA PRIMELE POZE DIGITALE PE CARE LE AM SI EU (RESTUL SUNT POZE NORMALE PE CARE MI-E LENE SA LE SCANEZ).
SI CUM IN TURA ASTA AM FOST SI CU CATELUL, PRIMA POZA PREZENTATA VA TREBUI SA FIE CU EL, ADICA EA

Abra, vedeta blogului
Bun, acum sa incepem.
In luna iulie, am reusit sa facem ceea ce incercasem cu 2 luni in urma si nu reusisem deoarece era foarte multa zapada si nu ne permisese nici vremea: ne prinsese o furtuna aproape de Malaiesti si ne cam udase.
Am plecat usor, usor, pe la 9 dimineata, spre Poiana Izvoarelor, Pichetul Rosu, Malaiesti. Membrii: 3: eu, Dragos (prietenul mutoman al prietenei mele, Andreea) si, evident, Abra (catelul meu mutoman).
Pana la Malaiesti nu au fost incidente deosebite, am facut poze, pe care le voi afisa, sa se mai bucure si altii de ele.

e tare draguta poezia asta

incepem sa ne apropiem de Malaiesti

inca nu era terminata cabana

inca mai era zapada

vedere de la cabana
Si ajunseram si la Malaiesti. Dupa un drum in care donsoara Abra ne-a zapacit cu betele ei ce care vroia sa se joace (vreau sa spun ca s-a descurcat foarte bine pe traseu), am ajuns si noi la cabana.
Acolo am baut un ceai cald, am mancat ceva si ne-am hotarat sa continuam pe Brana Caprelor spre cabana Omu’.
.
si acum, urmeaza continuarea

spre Brana Caprelor

nelipsita ceata, care da atat de bine in poze…

si tot mergeam si mergeam…

pierdute in imensitate muntilor…

e asa de frumos incat parca nu-ti vine sa crezi…

si aici, Abra s-a descurcat fara probleme, nu a intampinat dificultati…


si ce e mai frumos la munte, decat sa-ti apara niste capre negre in fata… si sa-ti mai iasa si in poza…

ce mic pare totul de aici, de sus…

haide, vino mai repede…ma grabesc. Vii?

Abra, foarte atenta pe unde trebuie sa mearga…

Abra, again

asa ar trebui sa stea?

sau asa?

aici ii explicam Abrei ca suntem pe Bucsoi

nori in apropiere de vf Omu
si ce ploaie ne-a prins pe Valea Cerbului…

si ne apropiem…

si, in sfarsit, am ajuns…
La cabana Omu a fost bine, am mancat, o prinsese oboseala si pe Abra (in sfarsit), dupa care ne-am pregatit de plecare, deoarece se anunta o ploaie destul de sanatoasa. Care, evident, ne-a prins pe drum…
Ne-am resemnat, am coborat pe ploaie pe Valea Cerbului (drum oricum, destul de usor) si am ajuns in Busteni pe la 9 seara cred.
Oricum, super traseu si, chiar cu ploaie, pot spune ca a fost nemaipomenit. Iar peisajele, fantastice. Si ultma poza, evident, tot cu Abra (doar e blogul ei).

Abra, in mare tandrete cu un pisoi (proprietarul casei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu