"MUNTELE TE INVATA MAI MULT DECAT ZECE BIBLIOTECI LA UN LOC."

Nicolae Iorga

marți, 22 septembrie 2009

CABANA TURNURI - 1 DECEMBRIE 2005


TOT FARA ABRA SI MI-A PARUT RAU, DAR NU STIAM DACA MA VA PRIMI CU EA LA CABANA…

Drumul cam fara peripetii, in prima zi am ajuns, am stat la cabana, a doua zi am urcat la Podragu si a treia am stat. A fost o tura mai mult de distractie, nu de facut trasee…

Las pozele sa vorbeasca

poza de la cabana Turnuri

pe drum spre Podragu

spre Podragu…

si totul era alb…

aici am coborat de la Podragu si ne-a intampinat o mare de nori…

trenuletul… de ce nu?

ei, se mai intampla…

s-a rupt de tot …

si lucruri mai serioase… 2 prieteni au plecat spre Moldoveanu…am visat ca odata poate voi face si eu chestia asta… vf Moldoveanu iarna… deocamdata e doar un vis…

astea sunt pozele lor… spre rusinea mea… dar sunt prea frumoase sa le pastrez doar pt mine…

cu adevarat superb…

muntele uneori te poate lasa fara cuvinte…

fara cuvinte…

apus de soare spre Moldoveanu…

revenind la cabana Turnuri…

si…gata…am plecat si de acolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu